Współpracując z Przelewy24 oraz z kurierami Inpost zapewniamy wiele sposobów płatności:

  • BLIK
  • płatność przy odbiorze (COD)
  • przelew tradycyjny na numer konta bankowego
  • przelew elektroniczny (online)
  • karta płatnicza Visa i MasterCard
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Visa Mobile
  • inne

Karty podarunkowe mogą pojawiać się do kupienia w naszym sklepie internetowym najczęściej podczas świąt. Karty podarunkowe w zależności od ich rodzaju upoważniają do zniżki procentowej (np. -10%) lub kwotowej (np. -100 zł).

Jeżeli jesteś zainteresowany otrzymaniem karty podarunkowej poza świętami to również jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt mailowy w celu zamówienia takiej karty dla bliskiej Ci osoby.

Kody promocyjne umożliwiają kupującemu otrzymanie zniżki procentowej (np. -10%) / kwotowej (np. -100 zł) lub darmowego prezentu.

Kod promocyjny należy wprowadzić na stronie koszyka lub przy składaniu zamówienia w wyznaczonym do tego miejscu. Wprowadzamy go w pole “Kod kuponu” następnie klikając przycisk obok “WYKORZYSTAJ KUPON”.

Kody promocyjne w większości przypadków są do użycia jedynie jednorazowo.

Promocje pojawiają się na sklepie okresowo. Najczęściej podczas świąt. Aby otrzymywać wiadomości o promocjach i specjalnych limitowanych ofertach w naszym sklepie internetowym, możesz zapisać się do Newslettera.

Zapisz się do newslettera

Bądź pierwszą osobą, która otrzyma informację o promocjach, nowościach i specjalnych ofertach

Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.

W celu rozwiązania problemu z płatnościami skontaktuj się z operatorem płatności Przelewy24. Dane kontaktowe do obsługi klienta Przelewy24:

tel: +48 61 642 93 44

e-mail: serwis@przelewy24.pl

Dostępność infolinii: codziennie, 08:00 – 20:00

Odbiór osobisty produktu jest niemożliwy. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową na terenie całej Polski. Aby sprawdzić możliwe formy wysyłki przejdź do zakładki “Wysyłki”.

Oczywiście, w momencie zamawiania, wybierz fakturę VAT jako dokument sprzedaży i podaj dane firmy. Pamiętaj, że błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktury wystawianie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej.

Sklep internetowy funkcjonuje i umożliwia klientom kupno produktów przez dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Jeżeli wystąpią problemy z zamówieniami kontaktujemy się z klientami najszybciej jak to tylko możliwe w celu rozwiązania trudności.

W razie wystąpienia prac administracyjnych sklep może mieć przerwy techniczne trwające zazwyczaj do godziny.

W celu uzyskania pomocy skontaktuj się z nami za pomocą maila. Napisz do nas na e-maila umieszczonego na dole strony lub w zakładce “Kontakt”.

Skorzystaj także z innych form kontaktu dostępnych w zakładce “Kontakt”.