Współpracując z Przelewy24 oraz z kurierami Inpost zapewniamy wiele sposobów płatności:
- BLIK
- płatność przy odbiorze (COD)
- przelew tradycyjny na numer konta bankowego
- przelew elektroniczny (online)
- karta płatnicza Visa i MasterCard
- PayPal
- Google Pay
- Apple Pay
- Visa Mobile
- inne
Karty podarunkowe mogą pojawiać się do kupienia w naszym sklepie internetowym najczęściej podczas świąt. Karty podarunkowe w zależności od ich rodzaju upoważniają do zniżki procentowej (np. -10%) lub kwotowej (np. -100 zł).
Jeżeli jesteś zainteresowany otrzymaniem karty podarunkowej poza świętami to również jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt mailowy w celu zamówienia takiej karty dla bliskiej Ci osoby.
Kody promocyjne umożliwiają kupującemu otrzymanie zniżki procentowej (np. -10%) / kwotowej (np. -100 zł) lub darmowego prezentu.
Kod promocyjny należy wprowadzić na stronie koszyka lub przy składaniu zamówienia w wyznaczonym do tego miejscu. Wprowadzamy go w pole “Kod kuponu” następnie klikając przycisk obok “WYKORZYSTAJ KUPON”.
Kody promocyjne w większości przypadków są do użycia jedynie jednorazowo.
Promocje pojawiają się na sklepie okresowo. Najczęściej podczas świąt. Aby otrzymywać wiadomości o promocjach i specjalnych limitowanych ofertach w naszym sklepie internetowym, możesz zapisać się do Newslettera.
Zapisz się do newslettera
Bądź pierwszą osobą, która otrzyma informację o promocjach, nowościach i specjalnych ofertach
W celu rozwiązania problemu z płatnościami skontaktuj się z operatorem płatności Przelewy24. Dane kontaktowe do obsługi klienta Przelewy24:
tel: +48 61 642 93 44
e-mail: serwis@przelewy24.pl
Dostępność infolinii: codziennie, 08:00 – 20:00
Odbiór osobisty produktu jest niemożliwy. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową na terenie całej Polski. Aby sprawdzić możliwe formy wysyłki przejdź do zakładki “Wysyłki”.
Oczywiście, w momencie zamawiania, wybierz fakturę VAT jako dokument sprzedaży i podaj dane firmy. Pamiętaj, że błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktury wystawianie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej.
Sklep internetowy funkcjonuje i umożliwia klientom kupno produktów przez dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
Jeżeli wystąpią problemy z zamówieniami kontaktujemy się z klientami najszybciej jak to tylko możliwe w celu rozwiązania trudności.
W razie wystąpienia prac administracyjnych sklep może mieć przerwy techniczne trwające zazwyczaj do godziny.
W celu uzyskania pomocy skontaktuj się z nami za pomocą maila. Napisz do nas na e-maila umieszczonego na dole strony lub w zakładce “Kontakt”.
Skorzystaj także z innych form kontaktu dostępnych w zakładce “Kontakt”.